til den pris vil jeg købe en samlet, det er først hvis man bvier lidt speciel med krav til eks. stik på bundkort og andet sjov at det giver den store mening at samle selv. Din "gamle-2 PSU får du dog ikke brugt på denne måde.
hvis du har lyst kan du jo sammenligne færdige maskiner med techreports forslag (efterår2011): Indsat link
--- SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant
---
Jeg står faktisk lige og skal til at sælge min gamer PC da jeg ikke længere har brug for den. Så jeg ville da lige høre om du kunne være interesseret i den.
MUS: Razer Mamba (Elite mus fra Razer)
KEYBOARD: Razer Tarantula
Skærm: Acer 22" Full HD
Er du interesseret i at se billeder eller har du spørgsmål, så skriv endelig til mig.
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.