Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

W7 starter ikke - sort skærm
 Mr. Dude
 Bruger nr.: 2986

Dato:  27.07.10
 Klokken:  17:23
 Kvalitet: 0 (0)
Hejsa

Sidder med et problem som jeg håber nogle af jer kloge hoveder kan hjælpe mig med :-)

Jeg har for nyligt anskaffet mig en acer aspire x3300 stationær computer. Den har fungeret fint i en uges tid, men nu vil den ikke starte..

når jeg trykker på power-knappen tænder den, der kommer et normalt bip som der skal, der kommer en acer logo-skærm frem hvor jeg kan vælge at gå i bios eller gå til noget boot options, og derefter sker der intet, udover sort skærm. intet windows logo eller noget.

Hvis jeg prøver at boot'e fra windows 7 cd'en kommer jeg fint ind i menuen, men når den skal til at reparere eller jeg prøver at installere en ny udgave, så bliver den hængende i den der windows installations baggrund og står og loader..

Kan det være harddisken der er brændt af, siden det er som om den slet ikke kan finde windows mere?!? Det skete efter at jeg havde flyttet maskinen, havde sat nyt trådløst tastatur og mus til, og havde prøvet at forbinde den til mit anlæg via hdmi, da jeg så tændte maskinen opførte den sig som beskrevet og har gjort det lige siden..

Håber nogen har en idé..

med venlig hilsen

Simon

Forum kategori er Hardware generelt.  Tråd vist 1910 gange.  Indeholder 2 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48
 Bruger nr.: 24790

Dato:  27.07.10
 Klokken:  19:18

Jeg har lige oplevet det samme med en XP-maskine. Ubuntu fortalte at der var bad sectors på disken (S.M.A.R.T.-data).

Ny disk i og så virkede maskinen igen. Den gamle disk ryger til RMA.

---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.

---

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?