For ikke så lang tid siden købte jeg en Acer Aspire M5641, alt er fint meeeen... grafikkortet er ikke ligefrem det bedste. så ville høre om i har nogle idér om hvilet et ville være perfekt til gaming? har kigget på
XFX Radeon HD 5750 (http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=HD-575X-YHFC), men ærlig talt så har jeg absolut INGEN viden på grafikkort (jeg ved det, skammer mig også :(). Vær sød at hjælpe.
Forum kategori er Hardware generelt. Tråd vist 1747 gange. Indeholder 8 indlæg.
Spil som fx. WoW, Just Cause 2, stort set alle spil som disse, dvs. spil som kræver lidt ekstra grafik :). Mit budget er 2000kr, men hvis jeg kan få et bedre for lidt ekstra så er det ikke noget problem.
hvis ikke du har noget imod at hjælpe lidt mere, kan du så forklarer mig hvorfor en ny skærm er vigtig? (kende en som kan hjælpe mig med at få "2443BW'eren" til ingen penge, så mange tak for at fortælle mig det nu så jeg ikke ender med at havde endnu et probelm snart :D)
En ny skærm gør at du kan udnytte kræfterne i dit nye grafikkort. Du skal over 1280x1024 for at få glæde af et kraftigt grafikkort. Selv med mit gamle GF9800GTX+ oplevede jeg ingen forskel på 1024x768 og 1920x1440 i CoD4. Nu har jeg GTX 275 og spiller både WoW og MW2 i 1920x1200 med alle indstillinger på maks.
---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.