Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Seriøse problemer med bærbar
 Gabman
 Bruger nr.: 19344

Dato:  26.07.10
 Klokken:  14:17
 Kvalitet: 0 (0)
Hej

Jeg sidder med en HP bærbar, der efterhånden giver mig en del grå hår i hovedet. Efter at have haft en harddiskfejl, der gjorde at maskinen ikke kunne starte op, har jeg fået den igang igen, men med nye problemer.

Pludselig taber maskinen forbindelsen til det trådløse netværk. Jeg har opdateret driveren til netkortet uden resultat. Min kærestes computer og min PS3 har ingen problemer med udfald.

Processoren kører altid på mindst 40 % load uden nogle programmer kører. Jeg har lige formatteret og prøver at spille Age of Empires 2, men ikke engang det kan den trække. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, eller hvad jeg skal lede efter! Er der nogen der kan hjælpe mig?

Det er en 1 år gammel HP, så der er stadig garanti, men jeg ved ikke om den eneste løsning er at smide den tilbage til forhandleren..

---
What is my hobby:
It is to put bags inside other bags
---

Forum kategori er IT i hverdagen.  Tråd vist 1815 gange.  Indeholder 5 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Paranoid
 Bruger nr.: 6840

Klokken:  16:01

Hvis der still er garanti på den så ta og ring til hp supporten. Deres nummer er 7020 2845

For forhandleren ville nok afligevel bede dig om og gøre det...

---
Arbejder ved HP Designjet support.
Vores motto er: Bigger is better

---

DK-NERD
Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 E.Frandsen
 Bruger nr.: 35163

Klokken:  19:16

Du skal havde pustet den ren, der sidder sikkert noget støv i den, jeg gør mine bærbar rene ca. hver 3-4 uge

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Zake112
 Bruger nr.: 23553

Dato:  27.07.10
 Klokken:  06:46

Det er ihvertfald ALTID en rigtig god ide at gøre SPECIELT en HP bærbar ren OFTE!

Min erfaring :)->-<

---
## Film Fotograf @ Jelling Musik Festival ##

---

Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 mikebeck
 Bruger nr.: 32141

Dato:  31.07.10
 Klokken:  13:45

Jeg havde samme problemer med min PV 9700.. Det hvor fejl på harddisken, og det har ikke noget med støv at gører.. For temp, ligger fint på 55-60

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?