Skal den være bærbar eller desktop replacement? (er vægten vigtig)
er det lige meget om skærmen er 14,x", 15,x" eller 17,x"
Er batterilevetiden vigtig?
Har du en plan om også at bruge den til spil?
Hvad mener du med "mest for pengene"? Det kan godt være du får fine specifikationer ved en maskine, men så er byggekvaliteten (og sikkert også skærmopløsning) elendig.
--- SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant
---
Den skal med på rejser og sån, så den skal være 15" eller derunder, gerne med en "mid-range" batteri levetid (Jeg har en ide om at hvis batterilevetiden er lang så er ydelsen ringe).
Spil bliver der ikke meget af på den, det har jeg en stationær til, men den må selvfølgelig gerne kunne trække half life eller sådan noget..
Jeg sætter helt klart kvalitet højest, eftersom den gamle Acer Travelmate 72XX knak i skærmen..
Lenovo har en serie, der hedder Thinkpad. Det er bærbare af rigtig god kvalitet, som ikke knækker i skærmen.
Jeg sidder selv med en X301, og jeg må dog sige, at jeg ikke synes skærmen egner sig til at se film på, men om det også er gældende for andre Thinkpads, ved jeg ikke.
jeg tror når man sidder med laptops med 15" så er skærmen ikke optimal til film.
men finder man nu en skærm med mere end 1280x800dpi så bliver det da klart bedre ...
jeg tilslutter mig også HELT klart Thinkpad's ... de er nærmest ikke til, at slå ihjel ....
---
er du også it-proff til hverdag?? :-)
Og hvad er det for noget pjat med "dårlig karma at stemms på sig selv" :-)
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.