Hey guys :)
Okay, her er mit setup + mit problem.
Jeg har en Lenovo T60 widescreen som sidder i en dockingstation som via et dvi ->hmdi kabel er connected til mit Samsung 40" LED tv som jeg så bruger som mediacenter.
I T60'eren sidder der et ATI Mobility Radeon x1400 kort.
Jeg bruger det som mediacenter og jeg bruger xbmc (thumbs up, kæft det er nice!)
Problemet er, at jeg tror ikke rigtigt at min driver fungere ordentligt.
Når jeg køret 1920x1080 så fylder den ikke hele skærmen ud på mit tv. Jeg har kigget options igennem på tv'et men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget der får den til at fit'e ordentligt.
Det er så hvad det er, og det kunne jeg leve med at den ikke bruger hele skærmen hvis det er. Men problemet er at når jeg så kører rundt inde i xbmc (navigere i menuen) så er det ligesom at den prøver at fitte skærmen hel ud, men det fucker totalt op og den blinker bare random rundt med opløsning (svært at forklare, men den hopper ud i fullsize og ind igen med det samme og bliver ved sådan)
Når jeg afspiller video er der intet problem og når jeg bare er ude i windows7 er der heller intet problem.
Jeg har virkelig googlet og kan ikke finde noget. Har fundet ud af at andre har haft problemer med at installere driveren, dog fundet løsning som jeg også har fuldt - uden held.
Er der nogen der har en T60'er med win7 hvor driveren er installeret korrekt og hvor catalyst control center er installeret? Det fucker også op når jeg prøver at installere det.
ALLE hints er mere end velkomne!
Please help me,
Goerred
---
Upload dine billeder, screenshots og alle andre filer på myUpload
Indsat link
---