jeg gav selv omkring 500.- for det så det skulle være muligt og finde det i det prisleje.
Den er 100% med alt hvad du skal bruge, og jo selvfølgelig USB, du behøver ikke installere alt muligt, da det virker fint med Windows drivere i Vista og Win7
Hvis du vil vide lidt mere om det og bor i nærhende af 8740 Brædstrup kan du kikke forbi og prøve det. :)
(Men du må selv ud og finde dit eget :P )
---
I920 4 Kernet med HT - L3 Cache 6Mb - 64Bit's Fuldblod __ Intel Extreme X58SO _ Kingston 12Gb GDDR3_Radeon EAH5850 - 1GDDR5
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
---
#2 Jeg havde selv kigget på det tidligere, men det var primært til noget FS.
Til det formål jeg søger et joystick til nu duer det dog ikke desværre. Det skal nemlig være digitalt (det du anbefaler er analogt).
Men tak for forslaget (kunne nu godt være man skulle se og få investeret i noget FS igen).
Tror jeg faldt over noget der kunne være sagen: Indsat link
Men kom endelig med flere bud.
---
Man har et standpunkt
til man tager et nyt
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.