Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Skuffet...
 KenniH
 Bruger nr.: 34054

Dato:  18.03.10
 Klokken:  22:17
 Kvalitet: 0 (0)
Har lige købt den her bærbar pc: Indsat link

Og jeg var faktisk overbevist om at den kunne trække call of duty modern warfare 2 i bare nogenlunde kvalitet. men selvom den er på low i alt så kan jeg mærke det hakker stadigvæk.

Så nu sidder jeg med en bærbar jeg har givet 7000 for, men ikke lever op til mine krav. Skulle nok have ofret et par tusinde mere. Men synes umilbart den så nogenlunde lovende ud.

Eller er det bare mig ?

Mvh

Forum kategori er IT i hverdagen.  Tråd vist 2300 gange.  Indeholder 25 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 scn
 Bruger nr.: 6963

Klokken:  22:24

Er det ikke lidt lige meget om det "bare er dig" ?
Det er din maskine, og du er ikke glad for den. Men det lyder som om du køberen maskine for at spille på den, og så er bærbar altså ikke det rette valg. du får så meget mere for pengene ved at købe stationær.

Jeg vil ikke betegne grafikkortet som et "gamer" grafikkort, så ikke så underligt at du sidder lidt skuffet tilbage.

---
SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant

---

TweakUp Crew
Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  22:31
har bare haft stationær i langtid nu. og så tænkte jeg at bærbare pcer sikkert var blevet mere opdaterede mht. at spille på.

Skulle nok have købt storebroderen: Indsat link

Den havde jeg nok fået noget mere ud af når jeg skal spille.

Men eftersom pcen er pakket ud osv så kan jeg jo ikke bare få den byttet så det er lidt noget skidt. Skulle sgu have forhørt mig noget mere herinde ïnden.

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  22:32
føler godtnok lidt jeg har smidt 7000 kr ud af vinduet nu. :D

Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 scn

Klokken:  22:37

Godt nok bliver bærbare hurtigere, men det er lidt lige meget for spillene bliver også mere og mere krævende.

Du ville sikkert bare føle dig endnu mere skuffet hvis du havde købt storbror, for så havde du spildt endnu flere penge :-)
Køb en stationær hvis du skal bruge den til spil.

Du har da en fin bærbar, den kan godt nok ikke trække de spil du gerne vil, men heldigvis kan computere bruges til meget andet.

Du kan altid prøve at sælge den, så har du måske kun spildt 1500,- Hvis du da ikke laver "klassikeren" og tror folk vil betale næsten nypris, så du holder prisen for højt, og for sent sænker prisen, så du konstant har prisen højere end evt. købere vil betale.

---
SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant

---

TweakUp Crew
Svar #6 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  22:43
ja må lige tænke over om jeg vil sælge den. Der er jo aligevel lidt foredele ved at have sådan en :D

Svar #7 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 scn

Klokken:  22:48

husk nu at du om 6 måneder sikkert skal være mere end glad for 4000,- Så lad være med at tænke for længe over det :-)

---
SoerenNielsen.dk

---

TweakUp Crew
Svar #8 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Bootyboo
 Bruger nr.: 35271

Dato:  19.03.10
 Klokken:  00:16
Umiddelbart ville jeg godt tro at din bærbar ville kunne køre modern warfare 2.
Har selv en bærbar af typen -
LG R710
Core 2 Duo P8600 / 2.4 GHz - Centrino 2 - RAM 4 GB - HDD 320 GB + 250 GB - DVD
ATI Mobility Radeon HD 3650

Min bærbar kan godt køre modern warfare med alt grafik på medium uden at køre specielt langsomt. - Og det var endda med Windows Vista 32-bit....

Denne bærbar gav jeg 5500kr for i juli 2009.

Må dog ærligt indrømme at jeg ikke lige umiddelbart kender til det grafikkort du har. Men det undrer mig lidt at du ikke kan køre spillet for at være helt ærlig.

Svar #9 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Fritsen
 Bruger nr.: 20890

Klokken:  01:03

Der er vist tale om en grafikchip som er meget ny på markedet - kan være du er heldig at de får lidt mere performance "foræret", næste gang nVidia sender en ny driver på gaden :)

Men ellers vil jeg da give scn 100% ret - hvis du vil spille, så køb en stationær :D

---
Google is your friend... ;)
Indsat link

---

Svar #10 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Briam
 Bruger nr.: 28060

Klokken:  08:30

Den bærbar skulle kunne trække modern warfare så let som ingenting. Du skulle endda kunne kører det i tæt på max graphic settings.

Prøv at installer det her:
Indsat link

Svar #11 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Dockmann
 Bruger nr.: 34782

Klokken:  09:03
Jeg er jo nødt til at spørge; du kører ikke på strømbesparende, vel?

Svar #12 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Prankstar
 Bruger nr.: 12013

Klokken:  11:07

Ja, bærebaren burde kunne køre MW2 i det højeste grafik, med max opløsning på din skærm.

Der er enten driver problemmer, eller du køre i strømbesparende.

Min bærebar med gt 9600 mobile kan køre det rimeligt godt, så dit burde også.

---
Prankstar.dk // Indsat link
Min Personlige Legeplads

---

Svar #13 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  18:22
Briam
Når jeg prøver at installere den skriver den at filen er udviklet til windows vista 32bit/ windows 7 32bit. er det fordi mit win7 er 64bit ?

Svar #14 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  18:42
og nej den er sat til high peformance inde i control deck så den er ikke på strømbesparelse.

Svar #15 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Briam
 Bruger nr.: 28060

Klokken:  19:34

Indsat link er til 64bit

kan se din computer benytter sig af noget der hedder nvidia optimus som skulle være med til at skrue op og ned for dit gfx for at spare strøm. Du kan evt. se om der er nogle settings for dette og om de så står til strømsparende istedet for ydelse...

Svar #16 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  22:30
der er ikke noget der hedder nvidia optimus på min pc. der er nvidia kontrolpanel hvor jeg kan justere ydelsen men den er sat helt op.

Svar #17 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  23:04
Der er flere forskellige steder jeg kan justere grafikkort indstillinger. Der er: Nvidia kontrolpanel, intel kontrol center,Nvidia phycx center, og power4gear hybrid. Så synes det er lidt forvirende :D

Svar #18 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Fritsen

Klokken:  23:41

Det er vel ikke fordi du har hybrid sli, hvor maskinen kører på Intel gfx for at spare strøm, og hvor du så skal aktivere nvidia grafik et sted, og så genstarte, når du vil have fuld performance??

Prøv og tjek manualen :P

---
Indsat link

---

Svar #19 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Dato:  20.03.10
 Klokken:  07:15
fritsen er det det hvor man kan ændre fra integreret grafik til nvidia processor med høj ydeevne ? ;D

Svar #20 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  07:22
når jeg skifter til det så kan den ikke loade spillet så skriver den: directx3Ddevice9:: present failed: ran out of memory

det ser ud somom den kører med dx9 men skulle den ikke køre med dx 10 eller 11 når det er win7?

Svar #21 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Fritsen

Klokken:  09:23

Spillet kan sagtens bruge nogle af funktionerne fra DirectX 9 alligevel.

Tror du skal prøve at hente den nyeste nvidia driver (hvis du ikke allerede har gjort det), men ellers så prøv og hent den nyeste udgave af DirectX pakken. Du finder den her:

Indsat link

---
Indsat link

---

Svar #22 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  09:38
inde på nvidia skriver den under latest driver update: The manufacturer of this system requires that you download the driver for your GPU from their support site.

og under current driver skriver den "--"

Men når jeg går ind på asus hjemmeside og finder drivere så er der en vga driver men den er installeret i forvejen.

Forstår bare ikke at jeg ikke kan hente den nyeste nvidia driver.

Svar #23 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Klokken:  09:44
den skriver stadig fejlen efter jeg har installeret det nye dx

Svar #24 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Dato:  21.03.10
 Klokken:  12:14
Så nu har jeg fået det til at virke. Jeg formaterede og installerede den driver briam henviste til, og så fandt jeg et sted hvor jeg kunne ændre til nvidia processor med høj ydevene.

Det kører sådan set meget godt nu. Men uanset hvilken opløsning jeg kører i, så giver det et lille lag hver 2 sekund når jeg sprinter i cod mw 2. Der er ingen problemer når jeg drejer med musen eller går i normal hastighed.

Det er et meget lille lag, men aligevel lidt irreterende. Først troede jeg det var fordi den var på højeste opløsning, men den gør det selv i mindste opløsning med alt på low.

Hvad kan det være ? Den er sat på high performance og den gør det også i single player så det er ikke internettet der er problemet.

Mvh Kenni

Svar #25 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KenniH

Dato:  21.03.10
 Klokken:  14:41
lagget er hverken større eller mindre uanset hvilken opløsning det er. Det er hele tiden det samme. Det er som om den opdatere spillet lidt for langsomt når jeg sprinter.

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?