jeg kan ikke rigitg finde den store forskel, andet end asus bliver overclocket til 1.7Ghz og længer batteri tid
men jeg tror kvaliteten er bedre på lenovoen
og så er det to forskellige grafikkort, men mon ikke de kan det samme
Jeg ville umiddelbart vælge ASUS'en. Lenovo er godt nok ultra holdbar, men Jeg har bøvlet lidt meget med Lenovo'er gennem tiden med deres sikkerheds-opsætning.
Iøvrigt kikker Jeg selv efter bærbar i øjeblikket, og har forelsket mig i denne hos komplett.dk:
#2 Nu er Lenovo's Ideapad serie ikke kendt for at være de mest holdbare, da det er en serie til lidt mere almindelige mennesker, derfor er de også ude i en mere overkommelig pris. Det er mere deres Thinkpad serie der er holdbar, og deraf kommer der også en højere prismærkning på den samme hardware.
Jeg ville gå efter Lenovo af de 2 modeller der, primært på grund af deres rygte. :)
---
If one must truly own, one must be a dentist..!
There are 10 types of people in this world, those who know binary, and those who don't.
---
Battlefield 2 Guru!
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.