Hej Tweakere
Jeg sidder med et lille problem med min XPS, jeg vil gerne have den fuld formateret så jeg kan instalere Windows 7 Ultimate istedet for mit nuværende Windows Vista home, men da det er en dell er dette jo ikke lige til at finde ud af, jeg kan få den til at genskabe sig tilbage til som da jeg fik den, men ikke slette alt.
jeg ved jeg mister garantien hvis jeg ændre på standard opsætning, men den er næsten udløbet alligevel,
det er en Dell XPS M1710 model
Forum kategori er IT i hverdagen. Tråd vist 2129 gange. Indeholder 6 indlæg.
Følg: Indsat link
Under punktet Where do you want to install Windows?/Partitioning / Creating or Modifying Partitions skal du bare slette alle partitioner.
Dog skal du være opmærksom på, at ved sletning af alle partitioner slettes også recovery-partitionen til genskabelse. Undlad derfor at slette denne partition hvis du ønsker at beholde muligheden for at genskabe den til den oprindelige installation den kom med.
Hent også gerne drivere m.m. i første omgang (og vær sikker på der findes drivere til maskinen). Jeg var igennem den store skattejagt for at finde 64bit Win7 drivere til konens Dell.
---
Man har et standpunkt
til man tager et nyt
---
Ja, det ville jeg også mene. Hvad der ligger på af OS har ingen indflydelse på hardwaren ift. reklamationssager.
---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.