jeg har aldrig hverken haft en hp eller en sony, men ville nok set udefra anbefale sony'en alene på den baggrund at der synes at finde uendeligt mange der ser deres hp computere dø meget hurtigt, kan ikke huske hjemmesidens navn, men der er en amerikansk hjemmeside hvor folk skriver købs og dødsdato for deres hp computere, hvilket endnu ikke er set med sony...
husk inden i slagter mig for min holdning, at det er taget ud fra hvad der dukkede op efter en google søgning på sony og hp :)
vælg Sony, har selv en HP bærbar som er gået død for nyligt, og det er en LAANG kamp at tage for at få den byttet ude for garantien, har sagt til mig selv : Der var nok en grund til at der kun var et års garanti på den :) LÅRTET GÅR JO NEEED!
Jeg har haft flere HP laptops og de har aldrig fejlet noget. Kender også flere som har HP uden at der har været problemer. Så ved i det :)
---
Christopher
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.