Det hele er koblet sammen som på billedet: Indsat link
Men problemet ligger i at det kun er mine forældres computer og storebrors computer som har internet.. Telefonen virker heller ikke.. Er det sat forkert sammen? For det skete bare lige pludselig.. Og tvivler på det er TDC som fejler i omkring en uges tid..
Vil være MEGET Taknemmelig hvis i vil kunne hjælpe mig med problemet!
Forum kategori er IT i hverdagen. Tråd vist 2186 gange. Indeholder 7 indlæg.
Nu virker det åbenbart s: Det kom bare lige pludselig.. Men i er stadig velkomne til at svare mig på hvorfor telefonen ik virker.. Man ka høre den taster nummeret ind, men så sker der heller ik mere..
Hvis jeg skal forstå din tegning ret, så har du tilsluttet linksys ATA boksen til port 2 (grønt stik) på Siemens modemmet, istedet for port 4 (blåt stik). Husk der kun er signal i Phone 1 (ph1).
#5 Jeg takker for hjælpen mht telefonen (: Jeg satte det blå stik i port nr 4 (blå) og så virkede det (: Havde jeg ellers prøvet kort forinden uden virkning s: Nettet kører også nu, så alt er som det skal være (Y)
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.