Jeg står og vil til at casemodde mig min gamle pc til noget der minder om en dvd afspiller. Og det er så der mit problem kommer, mit grafikkort er for stort.
Ville så vide om man kan købe porten løs med lodde ben, så jeg kan bygge mig en vinkel tilslutning.
Mvh Mads L
---
Nu med Asus P7P55D Evo, Core i7-860, 2x2gb pc12800, Zotac GeForce GTX 260
Seagate 500gb disk, Corsair tx650 psu, Plextor PX-880SA dvd brænder og til sidst et cooler Master Centurion 590 kabinet
---
Forum kategori er Casemod & Styling. Tråd vist 2384 gange. Indeholder 9 indlæg.
Det er jeg aldrig faldet over, og det er vist heller ikke noget man lige sidder og håndlodder, se lige antallet af lodninger, og tænk så på hvor tæt de sidder, og risikoen for at lave en vel der futter bundkort/grafikkort af. Indsat link
Enten finder du et lavere grafikkort, eller også køber du en færdig løsning, eks: www.kortlink.dk/linitx/7g4s
Det magiske ord er riser card, kendte linitx, ved ikke om man kan finde dem i DK.
ps. du har styr på varmeudviklingen?
--- SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant
---
Jeg regner med at få lavet et godt airflow gennem kabinettet, så der ikke vil være et problem med varme, nogen ideer hvordan jeg kan være sikker på det?
---
Seagate 500gb disk, Corsair tx650 psu, Plextor PX-880SA dvd brænder og til sidst et cooler Master Centurion 590 kabinet
---
Den skal være så lille så mulig sp det er ikke så godt med WC da der skal være pumpe, radiator og resevoir, og den skal bygges i målne 45x35x10, så et godt airflow må blive løsningen :)
---
---
Kan du linke til det du mener da jeg ikke er så stærk i lc...!??!
---
---
Google er din ven. Jeg kan fortælle dig at det er Zalman der laver dem. Der er masser af reviews på dem. Der findes en 1'er og en 2'er.
Hvis jeg skulle finde relevante links, så ville indlægget blive ubehageligt langt.
Men kort fortalt så er det pumpe, resevoir og passiv køling samlet i en ganske flot ekstern enhed som blot er forbundet til computeren med 2 slanger.
---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.