Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Pci express x16 port til lodde
 eseak
 Bruger nr.: 35234

Dato:  22.02.10
 Klokken:  21:58
 Kvalitet: 0 (0)
Hej Tweakup

Jeg står og vil til at casemodde mig min gamle pc til noget der minder om en dvd afspiller. Og det er så der mit problem kommer, mit grafikkort er for stort.
Ville så vide om man kan købe porten løs med lodde ben, så jeg kan bygge mig en vinkel tilslutning.

Mvh Mads L

---
Nu med Asus P7P55D Evo, Core i7-860, 2x2gb pc12800, Zotac GeForce GTX 260
Seagate 500gb disk, Corsair tx650 psu, Plextor PX-880SA dvd brænder og til sidst et cooler Master Centurion 590 kabinet
---

Forum kategori er Casemod & Styling.  Tråd vist 2384 gange.  Indeholder 9 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 scn
 Bruger nr.: 6963

Klokken:  22:16

Det er jeg aldrig faldet over, og det er vist heller ikke noget man lige sidder og håndlodder, se lige antallet af lodninger, og tænk så på hvor tæt de sidder, og risikoen for at lave en vel der futter bundkort/grafikkort af.
Indsat link

Enten finder du et lavere grafikkort, eller også køber du en færdig løsning, eks: www.kortlink.dk/linitx/7g4s

Det magiske ord er riser card, kendte linitx, ved ikke om man kan finde dem i DK.

ps. du har styr på varmeudviklingen?

---
SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant

---

TweakUp Crew
Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 eseak

Klokken:  22:24

Vidste ikke det fantes :)

Jeg regner med at få lavet et godt airflow gennem kabinettet, så der ikke vil være et problem med varme, nogen ideer hvordan jeg kan være sikker på det?

---
Seagate 500gb disk, Corsair tx650 psu, Plextor PX-880SA dvd brænder og til sidst et cooler Master Centurion 590 kabinet

---

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 scn
 Bruger nr.: 6963

Klokken:  22:31

blæsere og deraf følgende støj, eller lidt større kabinet og mere behersket luftskifte. Evt en meget åben bagside på kabinettet

---
SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant

---

TweakUp Crew
Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48
 Bruger nr.: 24790

Dato:  24.02.10
 Klokken:  14:23

Vandkøling?

---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.

---

Svar #6 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 eseak

Klokken:  15:54

Den skal være så lille så mulig sp det er ikke så godt med WC da der skal være pumpe, radiator og resevoir, og den skal bygges i målne 45x35x10, så et godt airflow må blive løsningen :)

---

---

Svar #7 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48

Klokken:  16:39

Jeg ville nu stadig vælge vandkøling. Snup en reserator og gem den af vejen.

---

---

Svar #8 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 eseak

Klokken:  16:53

Kan du linke til det du mener da jeg ikke er så stærk i lc...!??!

---

---

Svar #9 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48

Klokken:  17:07

Google er din ven. Jeg kan fortælle dig at det er Zalman der laver dem. Der er masser af reviews på dem. Der findes en 1'er og en 2'er.

Hvis jeg skulle finde relevante links, så ville indlægget blive ubehageligt langt.

Men kort fortalt så er det pumpe, resevoir og passiv køling samlet i en ganske flot ekstern enhed som blot er forbundet til computeren med 2 slanger.

---

---

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?