Jeg kan ikke skrive en kode hos min kammerat til hans netværk. Det indeholder æ som den ikke vi skrive. Hvordan gør jeg så jeg kan få den til at skrive det i koden ?
Forum kategori er Mac & Tilbehør. Tråd vist 2784 gange. Indeholder 12 indlæg.
Hvis du har problemer med at skrive æ i koden på tastaturet, så prøv at gå ind i handikap tastatur, eller evt skrive koden, og copy past den ind i feltet.
Der er 2 måder at løse problemet på. Find en driver til netkortet der understøtter ÆØÅ bedre, eller få ham til at skifte koden til en uden ÆØÅ, for det er nemlig ikke standard-tegn. A-Z og 0-9 er standard-tegn, så brug dem istedet.
Og du er velkommen til at ringe til mig hvis du har yderligere problemer, du kan PM mig nummeret, bare bemærk at jeg beregner 750,00 dkk pr påbegyndt time + ferie-tillæg.
---
If one must truly own, one must be a dentist..!
There are 10 types of people in this world, those who know binary, and those who don't.
---
En anden mulighed kunne være at skrive password som HEX kode i stedet for som passphrase.
At skrive passphrase med æ, ø eller å på en MAC til et netværk der er sat op fra Windows er så vidt jeg kan se UMULIGT. Som nævnt tidligere: gå uden om problemet, det er lettere end at lave din egen version af OSX :-)
--- SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant
---
TweakUp Crew
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.