Hej Tweakup, jeg er på udkig efter en Digital Photoramme til de gamle, her til jul :)
Men det er jo et kæmpe marked, og tænkte i måske have nogen gode og nogen dårlige oplevelser med dem? :)
Jeg har kigget på denne her Indsat link
Dog ved jeg ikke om den er værd at købe?
Det er meget vigtigt den har et godt design, og ikke ligner noget billig plastic fra kina ;)
Bugget, ligger på 400 - 500 kr
Nogen der evt har nogen idér?
Forum kategori er Foto & Billedbehandling. Tråd vist 2281 gange. Indeholder 6 indlæg.
Ikke for at ødelægge din tråd men jeg har simpelthen aldrig forstået det med de fotorammer. Næsten alle fladskærme kan der proppes en usb pen i hvor du så kan se billederne i en ordenlig størrelse.
Så hvis det er nogen der kan forklare mig ideen i dem er jeg meget taknemmelig :)
#3 Opløsningen må vel sigesat være ganske vigtig. Des lavere opløsning, des mere grumset billed. Hvis man vælger en billedramme med lav opløsning, så kan du lige så godt sætte kameraet til at tage billeder i lav kvalitet(hvis vi ser bort fra at billederne selvfølgelig også kan ses på comuteren);)
#4 Ideen er at du inde i stuen kan have en lille billig skærm stående som skiter mellem de forskelige billeder.
Skal man så lige se nogle bestemte billeder, så kan man sikkert browse igennem hukommelsen. Det er noget mere diskret og let end at skulle inde og tænde op for computeren.
Forestil dig at der er familiesjov hvor ældre onkler og tanter osv også kommer med. Det er meget lettere for folk at kigge på billederne inde i stuen mens der er velkomstdrink, i stedet for at værten skal ind på det lille kontor, hvor kun et par enkelte folk kan se, og til at finde de forskelige album og finde de gode billeder osv.
Netop som #5 siger, også fordi det er lidt anderledes, og sjovt gaget at have, og mine forældre elsker jo mig og min dejlige lillesøster meget højt, så vil de elsker at have sådan en ramme til at stå :)
Hvis man har en masse billeder på computeren man ikke lige kigger på så er det oplagt at man ikke behøver at tænde den, og bare have en fotoramme med billeder man kan se på :) Kunne nu være meget sjovt, men tror jeg venter til en anden god gang da økonomien er lidt sløv for tiden :)
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.