Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Rejsehøjttaler til ipod
 Dingado
 Bruger nr.: 34258

Dato:  05.11.09
 Klokken:  19:10
 Kvalitet: 0 (0)
Kære alle :)

Jeg skal snart på en slags retræte med klassen, og der skal vi selvfølgelig have noget musik!

Derfor skal jeg ud og have fat i en ipod højttaler, sådan en lille smart og fix en som der lige kan være i rygsækken uden den fylder for meget.

jeg har set på 2 i Elgiganten, som ser meget fine ud, men mig og elektronik er ikke lige det perfekte match! og her kommer i ind i billedet!

Som sagt, jeg har kigget på 1 som hedder:

JBL On Tour, til en pris a 350kr. link:
Indsat link

den næste jeg så har kigget på er:

JBL Docking til en pris a 500kr. Som umiddelbart ser ud af bedre kvalitet ( også prisen ) men vedr. ved dens form er den svær at placere og lige folde sammen som man kan med JBL On Tour?

link:

Indsat link

Ret mig endelig hvis jeg har ikke har ret, har ikke set dem i virkeligheden så jeg er helt på bar bund.

Disse 2 højttalere er bare dem jeg har kigget på, i må MEGET gerne skrive andre forslag, det skal dog være en pris på 100-600 kroner. Helst ikke mere, da jeg som sagt ikke skal bruge det til andet end når man er på tur!

Tak for hjælpen på forhånd, og jeg håber på at se nogle gode, og samtidige inspirerende svar.

Mvh. Fortsat go' torsdag aften.

Forum kategori er IT debatten.  Tråd vist 2490 gange.  Indeholder 2 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Umf
 Bruger nr.: 32531

Dato:  09.11.09
 Klokken:  09:02

Hej.

Selv købte jeg et par logitech Pure-Fi Anywhere 2.
Havde samme budget som dig, disse ligger dog på 863,- som minimums pris på edbpriser Indsat link
Vil dog sige, at jeg ikke har fortrudt mit køb, da disse spiller hamrende godt af deres størrelse, er lige til at have i tasken, og at de har et indbygget batteri, der giver ca. 10 timers musik.

Ville klart betale den smule ekstra og tage disse.

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?